Första inlägget. Haft enormt tråkigt idag...

Hejhej, välkommen till min nya blogg. Jag har tidigare haft, devote, bloggplatsen, beldo, och massvis med andra! men jag hittar inget lättsamt som passar mig så jag provar nu på blogg.se.
Jag har inte haft något speciellt för mig idag, bara suttit vid datorn. Men jag har iallafall webbat med moa lite. :)



Typ, nolife. Men iallafall, jag tror jag ska börja plocka fram lite saker som jag ska ta med mig då jag åker till Uppsala på onsdag. Jaja, jag börjar iallafall packa allt imorgon.
Men under tiden i Uppsala kommer jag nog inte blogga någonting, det blir nog en enkel bildbomb då jag kommer hem igen! :)
Ha det bra, jag hör snart av mig igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0