Tänk på att...

Näe nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på någon skräckis!
eller..?
Tihi, har inte bestämmt mig! :)

Varje dag är det någon som säger hej till mig, men tänk på dem som aldrig har de? tänk på dem som mår riktigt, riktigt dåligt? vad gör dem? ja juste, de kämpar sig igenom varje dag. Men jag vill förändra det! Och vet ni hur? :)
Börja säg hej till en ny person varje dag, som du ser är lite ledsen, säg hej, det kan förändra hela den personens dag!
Och jag kommer alltid vara här för er som mår dåligt. Jag ska skapa en email för bloggen, dit ni kan maila ifall det hänt något i skolan, hemma, ifall ni undrar något eller så! jag svarar alltid! för jag vill förändra världen. Ingen förkänar att må dåligt. Så jag tänkte försöka ta tag i det!
Jag tycker att alla borde tänka på det, att inte alla har det så bra som andra? vissa sitter hemma och gråter medan andra går till skolan. en del får inte ens gå till skolan? Det är hemskt vilken värld som vi lever i!

Men som sagt, jag finns alltid där för er då ni behöver mig!

jag kommer alltid stå med öppna armar, jag dömer ingen, jag älskar alla. ♥

Har skapat en blogg mail till mig nu. Maila dit om det är något!
Till vänster ser du att det står ''STINA OLOFSSON'' där har jag skrivit en liten text så står min mail där nere.


Kan skriva den här också!
  [email protected]


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hej hej åh ja får så många sånna mail / kommentarer :/ men var gärna med i min dagens blogg så kan du kanske få en länk :)

2011-03-06 @ 21:25:20
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: fanny

kram på dej med !

2011-03-07 @ 00:08:59
URL: http://fannyhilding.se
Postat av: Fritte <3

Gullunge, du e så snäll och söt du (: <3<3



Kika in på min blogg lite då och då ;) <3<3



Pöss och Kram ;* <3

2011-03-07 @ 17:40:05
URL: http://yochis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0